<- Dzień szósty Do strony głównej Do galerii fotek

Swoje uwagi, krytykę lub zachwyty wpisz do Księgi Gości.
(jej przeglądanie na mojej stronie głównej)

8 maja 2007 – dzień siódmy

Pożegnanie z hotelem

Tak kończyły się krótkie, ale intensywne wakacje, które będą kojarzyć się ze słońcem, palmami, oceanem i pięknymi widokami.

Zanim wsieliśmy do autobusu, który odwiózł nas na lotnisko był jeszcze czas na krótkie wylegiwanie się na basenie i kąpiel. Zrelaksowani mogliśmy udać się w drogę powrotną.

W drodze na lotnisko

Autokar krążył po okolicy zbierając turystów, którzy także kończyli wakacje na Teneryfie, a my mogliśmy jeszcze oglądać przyległe miejscowości, hotele, wybrzeże.

Pożegnalny rzut oka na Teide

Odprawa, start, jeszcze trochę pięknych widoków z samolotu i kilkugodzinny lot do Warszawy.

Wieczorne niebo nad Warszawą

Z lotniska dotarliśmy sprawnie na parking, gdzie nasze samochody cierpliwie czekały przez tydzień. Teraz mogliśmy nimi pojechać do domu.

Wcześniej pożegnanie z nutką smutku, że urlop skończył się, ale chyba wszyscy myśleliśmy o tym, że za jakiś czas znowu zapracujemy na wypoczynek i ... .

Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam spędzić wakacje na Teneryfie i zebrać wspomnienia dla nas i dla ewentualnych internautów zainteresowanych tym zakątkiem świata.

Bardzo dziękuję Lucynie za wyborne towarzystwo w każdych okolicznościach, w tym na tylnym siedzeniu Seata Ibizy, Jankowi za niestrudzone fotografowanie i uwiecznianie dosłownie wszystkiego, przyjazny uśmiech na co dzień i kilka kolejek sangrii, a także za tą stronkę i uzupełnianie moich opisów, Bogdanowi za obwiezienie nas po Teneryfie, życzliwe traktowanie moich wpadek, w tym podkradanie mu pasa bezpieczeństwa w samochodzie i za kilka jeszcze innych drobiazgów.

Lucek, Janek i Bogdan! Jesteście wspaniałymi kompanami w podróży.

Teneryfa

Iwonko - dziekuję Ci ... za wszystko !!!

Swoje uwagi, krytykę lub zachwyty wpisz do Księgi Gości.
(jej przeglądanie na mojej stronie głównej)